inlägga - bästa/vänner

sitter här och hjar grymt tråkigt, tog bort alla inläggen igår dom kändes onödiga..   vet i tusan vad jag ska börja blogga om. bli väl att jag bloggar om min vardag mig själv vänner kärlek med mera eller ?
ni får säga vad ni tycker,  har bestämt mig för att inte blogga så ofta men jag hoppas ni kollar in min blogg ändå!


bästa/vänner       

man ska väl ställa upp och inte bry som om vem som betyder mäst när man är tre, fyra eller fem som är dom BÄSTAvännerna!  eller har jag fel?    jag känner mig iaf rättså less på detta och jag tycker inte det är någon mening om man ska säga du är min bästavän men sen kommer och säger du är min nästbästavän!    ehm fel tycker jag?   blir så sur nu inte arg,   jag är glad om du läser detta och förstår vad jag menar för det skulle betyda grymt mycket!
 
älskar dig så grymt mycket och vill verkligen att du ska veta det !<3

Kommentarer
Postat av: elin.<3

förstår vad du menar, har varit så innan för mejj.

puss :)<3

2010-01-12 @ 19:46:06
URL: http://ssupereeliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha...nej menar du å läsa??

isf skaffa glasögon haha ;D



skojjah<3

2010-01-12 @ 21:08:39
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

De ble konstigt med mina bokstävet bah för att jah ha ändrat stil å bah för att jah krsiva de men om jah nt kursiva de eller fetta de hahah så e de normalt ;)

haahaha<3

2010-01-13 @ 15:18:18
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0